Denne hjemmeside bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Vi bruger også cookies til at huske dine indstillinger og indsamle web-statistik. Hvis du accepterer uden at ændre dine indstillinger, vil vi antage, at du ønsker at modtage alle cookies på denne hjemmeside. Du kan naturligvis altid ændre dine cookie-indstillinger på et senere tidspunkt.

Nyheder


Mød Valentino Rossi med Bridgestone!

01 februar 2013

Valentino Rossi

I forbindelse med lancering af Battlax Hypersport S20 i 2012 og Battlax Sport Touring T30 i 2013, har Bridgestone præsenteret en konkurrence for forbrugere og forhandlere.

Udover en eksklusiv MotoGP weekend pakke får vinderne også mulighed for en privat “meet and greet” med Valentino Rossi.

Gennem et eksklusivt tilbud via Bridgestone’s Biker’s Club forhandlere, tilbydes du nu mulighed for at vinde 12 MotoGP weekend pakker i 2013, med fuld adgang til Bridgestone Motorsport MotoGP hospitality samt betalt rejse og ophold.

Hver af de 12 præmier omfatter den vindende forbruger, en repræsentant fra Biker’s Club forhandleren samt en Bridgestone repræsentant. Alle vindere får et privat møde under MotoGP weekenden med den 9-dobbelte verdensmester Valentino Rossi i hans MotoGP pit box ved banen.

Forbrugeren har mulighed for at vinde en af disse præmier, når der købes et sæt (for og bag) Bridgestone Battlax Hypersport S20 eller Battlax Sport Touring T30 dæk ved en Biker’s Club forhandler i Europa. Efter at have udfyldt en kupon hos forhandleren skal forbrugeren registrere sig på hjemmesiden: www.mission-rossi.com  

Efter succesfuld registrering og besvarelse af 3 spørgsmål har deltageren mulighed for at vinde en af præmierne ved en af følgende MotoGP weekender mellem maj og september 2013: Le Mans, Catalunya, Assen, Sachsenring, Brno og Silverstone. Alle vindere bliver informeret 2 måneder før hvert af ovenstående MotoGP arrangementer.

“Bridgestone har ønsket at benytte Valentino Rossi og MotoGP’s popularitet på en måde der involverer alle led i salgsforløbet; forbrugeren, Biker’s Club forhandleren samt Bridgestone personale”, siger Vincent Van Houtte, Senior Manager, Motorcycle Tyre Products, Bridgestone Europe.

“Mission Rossi” kampagnen understøttes af diverse materiale hos Biker’s Club forhandleren, Bridgestone websites på 12 sprog, web bannere, e-mail kampagne samt via Facebook og Twitter.

Bridgestone er en førende producent af motorcykel radial dæk med et komplet program af produkter. Bridgestone er også eksklusiv leverandør til MotoGP, verdens højst rangerende motorcykel racing mesterskab.

Bridgestone har ønsket at benytte Valentino Rossi og MotoGP’s popularitet på en måde der involverer alle led i salgsforløbet; forbrugeren, Biker’s Club forhandleren samt Bridgestone personale